Supermarked vil være mere synlig i lokalområderne

Lørdag 10. september besøger Lidls indkøbsdirektør Rasmus Pape Bornholm for at blive klogere på, hvordan Lidl kan styrke relationen til lokalområdet.

Lidl’s indkøbsdirektør Rasmus Pape besøger Lidl’s to supermarkeder på Bornholm.

 

Lidl’s indkøbsdirektør skal under besøget i Rønne og Nexø også samle inputs direkte fra medarbejderne til en endnu stærkere Lidl-kultur – både til gavn for ansatte og kunder.

Og spørger man Lidls butikschef i Nexø, så går det rigtigt godt med butikken:

”Vi har haft en virkelig god og travl sommer, hvor vi har kunnet mærke, at der har været flere turister på øen. Det betyder, at vi har skulle stå ekstra stærkt sammen som team og være gode til at hjælpe hinanden – både i vores egen butik og butikkerne imellem. Så her har vi gjort os nogle gode erfaringer, som jeg glæder mig til at dele med Rasmus Pape og resten af Lidl,” fortæller Ann Wiuff Hansen, der er butikschef i Nexø.

Deler erfaringer

Kasper Rasmussen er til daglig butikschef i Rønne, og han fortæller, hvordan samarbejdet – både i den enkelte butik og butikkerne imellem – er helt essentielt for at sikre den gode kundeoplevelse i butikken:

”For mig er det en stor styrke ved Lidl, at vi kan dele erfaringer på tværs af butikker og endda lande. I Rønne har jeg, siden jeg startede som butikschef i marts, haft stort fokus på at opkvalificere medarbejdere og styrke arbejdsmiljøet i butikken. Herudover arbejder vi godt sammen med butikken i Nexø, hvor vi er flinke til at hjælpe hinanden. Her var der et helt konkret eksempel, da der lige i begyndelsen af højsæsonen var udfordringer med varer, der blev forsinket, fordi færgen til Bornholm kun sejlede med en motor. Her skulle vi omstille os på meget kort tid, og det lærte vi ekstremt meget af som team.”

Fik du læst?