For høj fart i Gudhjem: Store bøder

Der blev udskrevet store bøder til fartsyndere i Gudhjem.

 

POLITI: Politiet foretog mandag en målrettet færdselskontrol i området omkring Gudhjem. Her blev to bilister taget i at køre for hurtigt i en 50 km/t-zone. En 51-årig mand fra Gudhjem og en 37-årig mand fra Hasle blev målt til at køre for stærkt, og det udløste bøder på 3.000 kr. og et klip i kørekortet til dem begge. Derudover skal de betale 1.000 kr. i bidrag til Offerfonden.

Du vil måske også synes om

Politiet søger to brave mænd der udviste handlekraft

POLITI: Bornholms Politi vil meget gerne i kontakt med to mænd, som tirsdag 19. maj omkring kl. 11.00 hjalp en ældre mand ud af en rygende bil, der senere brød i brand på Rønnevej i Nylars. De to mænd udviste handlekraft og snarrådighed, og det lykkedes dem at frigøre manden

Læs mere »

Dyr telefonsnak i bilen

POLITI: Fire bilister fik tirsdag en bøde på 1.500 kr. samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal de betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden. Det drejede sig om en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand samt en 33-årig kvinde,

Læs mere »

For høj fart i Rønne, Gudhjem og Østerlars…

  POLITI: Bornholms Politi foretog mandag hastighedsmålinger med laser i Rønne, hvor 50 km/t er tilladt. Her blev fire bilister standset for at køre så hurtigt, at det udløste et klip i kørekortet. Den højeste hastighed blev målt til 74 km/t. Der blev også foretaget hastighedsmålinger med politiets ATK-bil, henholdsvis

Læs mere »