To unge bilister anholdt for spritkørsel i Rønne

Arkivfoto: Politiet.

 

To unge bilister fortryder sikkert, at de ikke lod bilen stå i i Rønne i aftes og i nat. Først blev en 23-årig mand standset kl. 21.40 på Østre Ringvej i Rønne. Politiet fattede mistanke om spirituskørsel, og den 23-årige blev anholdt og kørt til Bornholms Hospital for at få taget en blodprøve.

Kl. 00.40 kom turen til en 18-årig bilist, der blev standset på Vibegaardsvej i Rønne. Også han måtte en tur til Bornholms Hospital og få foretaget en blodprøve.

Du vil måske også synes om

Politiet søger to brave mænd der udviste handlekraft

POLITI: Bornholms Politi vil meget gerne i kontakt med to mænd, som tirsdag 19. maj omkring kl. 11.00 hjalp en ældre mand ud af en rygende bil, der senere brød i brand på Rønnevej i Nylars. De to mænd udviste handlekraft og snarrådighed, og det lykkedes dem at frigøre manden

Læs mere »

Dyr telefonsnak i bilen

POLITI: Fire bilister fik tirsdag en bøde på 1.500 kr. samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal de betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden. Det drejede sig om en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand samt en 33-årig kvinde,

Læs mere »

For høj fart i Rønne, Gudhjem og Østerlars…

  POLITI: Bornholms Politi foretog mandag hastighedsmålinger med laser i Rønne, hvor 50 km/t er tilladt. Her blev fire bilister standset for at køre så hurtigt, at det udløste et klip i kørekortet. Den højeste hastighed blev målt til 74 km/t. Der blev også foretaget hastighedsmålinger med politiets ATK-bil, henholdsvis

Læs mere »