To på en knallert – uden styrthjelm

 

Ved en færdselskontrol ved Campus onsdag kl. 11.39 er to 15-årige drenge sigtet for at køre som passager på en knallert og ikke bære styrthjelm. De unges forældre er underrettet.

I nat kl. 00.25 blev en 23-årig mand standset i bil på Kirkebyvej i Nyker. En alkometertest slog ud over det tilladte, og han måtte med en tur til hospitalet for at få taget en blodprøve, der skal fastslå promillen.

Du vil måske også synes om

Bil i brand i Aakirkeby

  POLITI: Mandag eftermiddag udbrød der brand i en bil på en parkeringsplads på Vesterbro i Aakirkeby. Politi og brandvæsnet kom til stedet, og branden blev hurtigt slukket.

Læs mere »

Jolle slæbt i land ved Gudhjem

POLITI: Søndag aften fik politiet en henvendelse fra en borger, som kunne se en ubemandet jolle drive rundt cirka 100 meter fra land ud for Gudhjem. En patrulje kom til stedet, hvor de fik havnefogeden til at sejle dem ud til den pågældende jolle. Her kunne de konstatere, at der

Læs mere »

Indbrud og tyveri fra bil i Klemensker

POLITI: Fredag formiddag fik Bornholms Politi en anmeldelse om, at en parkeret bil på Jernbanevej i Klemensker var blevet brudt op på et tidspunkt i løbet af de seneste tre uger. Sæderne i bilen var i den forbindelse blevet skåret op, og der var blevet stjålet kontanter fra bilen. Politiet

Læs mere »