Svanekegaarden aflyser Tango

Teaterforestillingen “Tango”, der skulle have have været vist i aften, er blevet aflyst, men vender tilbage til foråret…

Forestillingen “Tango” handler om en dansk udvandrer, der rejser til  til Argentina – nu er stykketimidlertid  udsat til foråret…

 

Der bliver desværre ikke nogen teaterforestilling i Svanekegaarden torsdag aften. Forestillingen “Tango”, der handler om en danskers udvandring til Argentina, er blevet udsat til foråret.

Årsagen er naturligvis det høje Corona-smittetryk på Bornholm, så vi må vente med at opleve Alejandro Sancho og Lars Dammark fra Teater O’s glimrende forestilling.

“Både Svanekegaarden og Lars Dammark beklager dybt, men det er desværre nødvendigt”, siger administrator Mie Hjort fra Svanekegaarden og fortsætter:

“Til gengæld glæder både Lars og Alejandro sig til at besøge Bornholm og Svanekegaarden til foråret, hvor de kommer med “Tango” 28. april kl. 19.30″.

 

 

 

Du vil måske også synes om

Ferie: Danskerne trodser hedebølgen og rejser til Sydeuropa

SOMMER: Det er sommer, og der er hedebølge på vej til Danmark. En række sydeuropæiske lande er også lige nu ramt af hedebølger. Danskerne tager det dog køligt, når det gælder udsigten til hedebølger på sommerferien i år og stfrømmer til sydeuropæiske destinationer.   Flertallet af danskerne er ikke bekymret

Læs mere »

Aabo bliver Bornholms første idrætscertificerede plejecenter 

ÆLDRE: Med motion og fysiske aktiviteter som en naturlig og integreret del af dagligdagen, har Plejecenter Aabo allerede konstateret, at beboerne tager mindre medicin og trives bedre.  Torsdag 25. juni bliver Plejecenter Aabo i Aakirkeby officielt idrætscertificeret som det første på Bornholm. Dermed får plejecenteret bevis på, at deres arbejde

Læs mere »