Nægtede at bruge mundbind på færge

En 80-årig mand nægtede tirsdag at bære mundbind på Max Mols. Her foto af Express 1.

 

Tirsdag eftermiddag anmeldte kaptajnen på Max Mols, at to passagerer nægtede at benytte mundbind.
Ved ankomsten til Rønne fik grænsepatruljen kontakt til de to passagerer. Den ene passager kunne fremvise lægeerklæring, hvoraf det fremgik, at passageren var fritaget for at benytte mundbind. Det kunne den anden passager ikke, en 80-årig mand fra København, hvorfor han blev sigtet for overtrædelsen.

Du vil måske også synes om

Dyr telefonsnak i bilen

POLITI: Fire bilister fik tirsdag en bøde på 1.500 kr. samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal de betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden. Det drejede sig om en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand samt en 33-årig kvinde,

Læs mere »

Aabo bliver Bornholms første idrætscertificerede plejecenter 

ÆLDRE: Med motion og fysiske aktiviteter som en naturlig og integreret del af dagligdagen, har Plejecenter Aabo allerede konstateret, at beboerne tager mindre medicin og trives bedre.  Torsdag 25. juni bliver Plejecenter Aabo i Aakirkeby officielt idrætscertificeret som det første på Bornholm. Dermed får plejecenteret bevis på, at deres arbejde

Læs mere »