
Igennem 15 år har verdens mindste travbane – med det store hjerte – stolt båret navnet Bornholms Brand Park.
Tre gange har Bornholms Brandforsikring A/S været travbanens største sponsor og i forbindelse med Åbent Hus-arrangementet lørdag 1. april blev sløret løftet for endnu en fem års periode, hvor Bornholms Brand Park er en realitet – såvel af navn som af gavn.
(Artiklen forsætter under billedet)

Og det er er Bornholms Travselskab rigtigt glade for. Samarbejdet har stor betydning for travbanens fortsatte udvikling og samtidig tror Bornholms Travselskab på, at lokal sport forankret i et samarbejde med det lokale erhvervsliv er vejen frem for en bæredygtig økonomi, hvor Bornholm tager ejerskab for travbanen til glæde for sportens udøvere og de mange gæster – både de lokale og alle de turister, der hvert år finde vej ind i skoven.
(Artiklen fortsætter under billedet)

I forbindelse med Åbent Hus arrangementet holdt Bornholms Brand publikumskonkurrencer for de fremmødte med flotte præmier på højkant
(Artiklen fortsætter under billedet)

Vinderne blev:
Sæsonkort:
Ronni T. Nielsen – Østermarie
Svend Dernie – Hasle
En flaske Gin:
Marianne Jensen – Poulsker
Påskeæg:
Martin Schou Kofod – Aakirkeby
Laila Kofod – Rønne