Færdselsuheld ved Bodilsker Kirke

Sent onsdag eftermiddag skete der et færdselsuheld ved Bodilsker kirke, hvor en 38-årig kvinde ikke overholdt sin ubetingede vigepligt og kørte ind i siden på en anden bil.

Ingen personer kom til skade ved uheldet, og der skete kun materiel skade.

Du vil måske også synes om

En dyr tur på knallert

POLITI: To 18-årige mænd, som kørte sammen på én knallert, blev onsdag aften standset af politiet i Rønne. De unge mænd fik hver en bøde på 1.000 kr. for at køre to på én knallert. Derudover fik passageren på knallerten yderligere en bøde på 1.500 kr. for ikke at have

Læs mere »

Politiet søger to brave mænd der udviste handlekraft

POLITI: Bornholms Politi vil meget gerne i kontakt med to mænd, som tirsdag 19. maj omkring kl. 11.00 hjalp en ældre mand ud af en rygende bil, der senere brød i brand på Rønnevej i Nylars. De to mænd udviste handlekraft og snarrådighed, og det lykkedes dem at frigøre manden

Læs mere »

Dyr telefonsnak i bilen

POLITI: Fire bilister fik tirsdag en bøde på 1.500 kr. samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal de betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden. Det drejede sig om en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand samt en 33-årig kvinde,

Læs mere »