E-mails har øget salget for “Høstet”

ERHVERV: I en tid, hvor digital kommunikation spiller en stadig større rolle for virksomheders succes med salget, tilbyder Business Center Bornholm nu en særlig mulighed for lokale virksomheder for at optimere deres e-mailmarkedsføringsstrategier. En af virksomhederne, der har haft glæde heraf, er “Høstet” i Nexø.

Camilla og Mads Meisner fra “Høstet”

 

Det er igen lykkedes at få Christina Klitsgaard, en af Danmarks førende eksperter i e-mailmarkedsføring, til Bornholm for at lede en to-dages workshop i dagene onsdag 20. og torsdag 21. marts.

Christina Klitsgaard, der har revolutioneret e-mailmarkedsføringen for utallige virksomheder med sin ekspertise, er kendt for sine evner til at omdanne e-maillister fra at være slumrende til superaktive og for at booste salg gennem målrettede e-mailkampagner.

Denne workshop er en enestående chance for iværksættere, virksomhedsejere og marketingansvarlige på øen for ikke blot at lære, hvordan de kan forbedre deres tilgang til e-mailmarkedsføring, men også at få redskaberne til at integrere nutidens avancerede teknikker og AI i deres strategier.

En unik mulighed
“Vi lever i en digital æra, hvor evnen til effektivt at kommunikere med kunderne gennem e-mailmarkedsføring kan være afgørende for mange virksomheders opgang eller fald,” siger Christa Lodahl, erhvervschef hos Business Center Bornholm. Denne workshop med Christina Klitsgaard tilbyder en unik mulighed for de bornholmske virksomheder til ikke blot at finpudse deres e-mailstrategier og øge deres salg, men også for at komme på forkant med anvendelsen af avancerede teknologier og AI, som vil sætte dem i stand til at effektivisere og optimere deres arbejdsgange. Vi glæder os til at se hvordan Christinas tilgange kan komme endnu flere bornholmske virksomheder til gavn,” siger Christa Lodahl.

Fra 200 til 5000 abonnenter

Det er ikke første gang, Christina Klitsgaard kommer til Bornholm i samarbejde med Business Center Bornholm. En af dem, der har deltaget tidligere, er Camilla Meisner fra virksomheden “Høstet”. Efter at have implementeret flere af de metoder, som Christina har formidlet, har Camilla oplevet en bemærkelsesværdig transformation af deres e-mailmarkedsføringsstrategi.

”Christina Klitsgaards indsigt og metoder har været en gamechanger for vores nyhedsbrevsstrategi. Vi startede med en slumrende liste på 200 abonnenter, og i dag har vi mere end 5.000 engagerede modtagere, hvilket direkte afspejles i vores salgstal, hver gang vi sender en kampagne af sted. Christina ved, hvad hun taler om – vi har testet det meste og kan kun konstatere, at det virker,” siger Camilla.

Deltagerne kan forvente at gå fra workshoppen med ikke blot ny viden, men også med konkrete værktøjer og strategier, som de straks kan implementere i deres egen virksomheder.

Afspejlet i salgstallene
En af virksomhederne, der har haft glæde heraf, er “Høstet” i Nexø:

“Christina Klitsgaards indsigt og metoder har været en gamechanger for vores nyhedsbrevsstrategi. Vi startede med en slumrende liste på 200 abonnenter, og i dag har vi mere end 5.000 engagerede modtagere, hvilket direkte afspejles i vores salgstal, hver gang vi sender en kampagne af sted. Christina ved, hvad hun taler om – vi har testet det meste og kan kun konstatere, at det virker,” siger Camilla Meisner fra “Høstet”, der sælger forskellige havtorns-kvalitetsprodukter både fra gårdbutikken og på nettet.
Tilmelding kan foretages på: Arrangementer – Business Center Bornholm

 

Seneste artikler

Fik du læst?