Brændte dæk af på P-plads

POLITI: Det gik lidt for spændende for sig på P-pladsen ved Vibegårds Runddel forleden: Politiet fik en anmeldelse om, at et par unge mennesker på en knallert brændte dæk af på parkeringspladsen.

En patrulje blev sendt til stedet, hvor en 16-årig ung mand fra Nexø blev sigtet for ikke at have styrthjelm på samt at køre to på en knallert. Han fik derfor en bøde på 1250 kr.

Du vil måske også synes om

Politiet søger to brave mænd der udviste handlekraft

POLITI: Bornholms Politi vil meget gerne i kontakt med to mænd, som tirsdag 19. maj omkring kl. 11.00 hjalp en ældre mand ud af en rygende bil, der senere brød i brand på Rønnevej i Nylars. De to mænd udviste handlekraft og snarrådighed, og det lykkedes dem at frigøre manden

Læs mere »

Dyr telefonsnak i bilen

POLITI: Fire bilister fik tirsdag en bøde på 1.500 kr. samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal de betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden. Det drejede sig om en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand samt en 33-årig kvinde,

Læs mere »

Tre bornholmere fejrer tilsammen 125 års jubilæum

MENNESKER: Det er ikke hver dag, at en virksomhed kan fejre medarbejdere med tilsammen 125 års anciennitet. Men det kan Bygma Rønne i slutningen af juni og starten af juli, hvor tre af virksomhedens erfarne profiler har jubilæum.   Sælger Kenneth Nielsen kan fejre 45-års jubilæum tirsdag 23. juni, mens

Læs mere »