Bøder: Husk lys på cyklen

POLITI: En 17-årig kvinde fra Rønne fik natten til lørdag en bøde på 500 kr. for at cykle uden lys på i Rønne.

Lørdag aften blev en 22-årig mand fra Rønne også stoppet i Rønne for at køre uden lys på cyklen. Han fik en bøde på 700 kr.

Senere på natten fik også en 33-årig mand fra Rønne en bøde på 700 kr. for at cykle uden lys i Rønne.

Du vil måske også synes om

Røg i køkkenet

  Tirsdag formiddag kom en anmeldelse om brand i en villa på Zahrtmannsvej i Rønne. Da politi og brandvæsen kom frem, kunne de konstatere, at der var tale om mindre røgudvikling fra et tændt komfur.

Læs mere »

Tasketyve på spil under Folkemødet

FOLKEMØDE: Politiet har de seneste dage fået flere anmeldelser om tyveri af tasker samt andre genstande på Folkemødet. Derudover er der blevet anmeldt et tilfælde af hærværk på en lastbil samt tyveri af værktøj fra en stand på Folkemødet.

Læs mere »

Dyr køretur for tre bilister

POLITI: Det blev en dyr køretur for tre bilister i går: En 76-årig kvinde fra Aakirkeby, en 65-årig og en 22-årig mand, begge fra Rønne, fik alle en bøde på 2.000 kr. og et klip i kørekortet for at køre ud for fuldt stop på Torneværksvej/Tværvej i Rønne. Derudover skal

Læs mere »