Bøde og klip for at køre med barn på forsædet

POLITI: En 30-årig kvinde fra det nordlige Bornholm blev onsdag eftermiddag omkring kl. 13.45 stoppet af politiet i Rønne. På forsædet sad kvindens barn, som i forhold til højde og alder skulle have siddet i en autostol. Barnet var desuden ikke fastspændt.

Kvinden blev sigtet for overtrædelse af færdselsloven og fik en bøde på 2000 kr. samt et klip i kørekortet.

Du vil måske også synes om

Skønne pandekager i Rønne

FOR SLIKMUNDE: Gågadens Pandekagehus i Rønne serverer skønne pandekager, varm cacao og dejlig kaffe – det hele tilberedt af Joy med hendes mand Tommy som medhjælp…   Der dufter sødt og dejligt udenfor Gågadens Pandekagehus i Store Torvegade i Rønne: Indenfor sidder tre skolepiger samt en mormor med sine to

Læs mere »

Bil i brand i Aakirkeby

  POLITI: Mandag eftermiddag udbrød der brand i en bil på en parkeringsplads på Vesterbro i Aakirkeby. Politi og brandvæsnet kom til stedet, og branden blev hurtigt slukket.

Læs mere »

Go’morgen, Bornholm…

MORGENHILSEN: Tirsdag 9. juni. Solen står op kl. 04.22 og går ned kl. 21.37. Dagen er tiltaget med ti timer og 10  minutter.  Bornholmnyt.dk ønsker vore læsere en rigtig god tirsdag   Vejret i dag: Skyet og stedvis lidt regn eller byger, men om eftermiddagen klarer det op vestfra med

Læs mere »