Afsted til synshallen – uden nummerplade

Det kostede en bøde at køre bilen til synshallen – uden nummerplade.

 

POLITI: En 40-årig mand fra Ibsker blev tirsdag standset af politiet på Svanekevej i Østermarie, fordi han førte en bil uden nummerplader på – på vej til synshallen.

Det udløste en bøde, da bilen hverken var registreret eller forsikret.

Du vil måske også synes om

Bil i brand i Aakirkeby

  POLITI: Mandag eftermiddag udbrød der brand i en bil på en parkeringsplads på Vesterbro i Aakirkeby. Politi og brandvæsnet kom til stedet, og branden blev hurtigt slukket.

Læs mere »

Jolle slæbt i land ved Gudhjem

POLITI: Søndag aften fik politiet en henvendelse fra en borger, som kunne se en ubemandet jolle drive rundt cirka 100 meter fra land ud for Gudhjem. En patrulje kom til stedet, hvor de fik havnefogeden til at sejle dem ud til den pågældende jolle. Her kunne de konstatere, at der

Læs mere »

Indbrud og tyveri fra bil i Klemensker

POLITI: Fredag formiddag fik Bornholms Politi en anmeldelse om, at en parkeret bil på Jernbanevej i Klemensker var blevet brudt op på et tidspunkt i løbet af de seneste tre uger. Sæderne i bilen var i den forbindelse blevet skåret op, og der var blevet stjålet kontanter fra bilen. Politiet

Læs mere »