73 bilister kørte for stærkt – seks fik klip i kortet

Mandag holdt ATK-bilen på Nordre Ringvej i Rønne. Her kørte 73 bilister for stærkt, seks bilister kørte så stærkt, at de står til et klip i kørekortet.

Højeste hastighed blev målt til 73 km/t i en 50 km-zone.

Du vil måske også synes om

Dyr telefonsnak i bilen

POLITI: Fire bilister fik tirsdag en bøde på 1.500 kr. samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. Derudover skal de betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden. Det drejede sig om en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand samt en 33-årig kvinde,

Læs mere »

For høj fart i Rønne, Gudhjem og Østerlars…

  POLITI: Bornholms Politi foretog mandag hastighedsmålinger med laser i Rønne, hvor 50 km/t er tilladt. Her blev fire bilister standset for at køre så hurtigt, at det udløste et klip i kørekortet. Den højeste hastighed blev målt til 74 km/t. Der blev også foretaget hastighedsmålinger med politiets ATK-bil, henholdsvis

Læs mere »

Åbnede bildør foran knallert

POLITI: Lørdag formiddag skete et færdselsuheld på Pingels Allé i Rønne, hvor en 61-årig bilist fra Rønne var kommet til at åbne en bildør foran en forbikørende knallert. Den 63-årige kvinde fra Rønne, som var fører af knallerten, ramte dermed bildøren og blev slynget af sin knallert. Ingen kom alvorligt

Læs mere »